論壇首頁 註冊 | 登入 | 會員 | 搜尋 | 統計 | 說明   RSS 訂閱全部版區     
   歡迎來到 YK Forum! 自由SAY | 開口中 | 祈願池 | 宣傳中心 | Flash遊戲 | 寵物中心 | 虛擬形像 | 勳章中心   



 
 
標題: [原創]教你點樣加入一D 原本電腦無既字型..;P
summerwin (`☆夏↗)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   長期在線獎章   積極發帖獎章   服務勳章   大富豪勳章  
UID 31223
積分 2176
經驗 903
YK幣 2284
帖子 1482
精華 5
註冊 2009-11-17
用戶註冊天數 4084
用戶失蹤天數 3252
性別 男生
狀態 離線
  正常字體
發表於 2009-11-20 10:41 AM  資料 文集 短消息 
[原創]教你點樣加入一D 原本電腦無既字型..;P

我諗大家可能有時唔會幾中意電腦既字型...所以我就教你地加其他字型啦

我加左le個字型...




第一步..好簡單..


第二步..


第三步..


第四步..就得啦


搞掂啦..係唔係好快先?


走之前我比幾個有好多字型download既網你地啦

http://www.gmkfreefonts.com/index.php
http://www.typenow.net/themed.htm#top
http://www.dafont.com/

個dafont既網..你地揀'cartoon'咁D字會岩大家一D
希望你地中意啦
我真係整左好內嫁
所以點都比個cm我啦

[ 本帖最後由 summerwin 於 2009-11-20 10:51 AM 編輯 ]



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
秋風 (CHING`)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5
[★]笑,很累 `


發帖王勳章   在線王勳章   積極發帖獎章   長期在線獎章   大富豪勳章   論壇週年紀念星章  
UID 28648
積分 9817
經驗 1506
YK幣 4330
帖子 3794
精華 1
註冊 2009-7-14
用戶註冊天數 4210
用戶失蹤天數 2923
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 02:44 PM  資料 文集 短消息 
早就識喇@[email protected]`
不過都留Cm`
我仲有個比你快幾步ge方法a_a`







YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
summerwin (`☆夏↗)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   長期在線獎章   積極發帖獎章   服務勳章   大富豪勳章  
UID 31223
積分 2176
經驗 903
YK幣 2284
帖子 1482
精華 5
註冊 2009-11-17
用戶註冊天數 4084
用戶失蹤天數 3252
性別 男生
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 03:07 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 秋風 於 2009-11-20 02:44 PM 發表。 
早就識喇@[email protected]`
不過都留Cm`
我仲有個比你快幾步ge方法a_a`

唉...我都知嫁啦..
不過唔緊要我會努力整其他唔同既教學...
因為我都算係一個photoshop既高手黎嫁



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
秋風 (CHING`)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5
[★]笑,很累 `


發帖王勳章   在線王勳章   積極發帖獎章   長期在線獎章   大富豪勳章   論壇週年紀念星章  
UID 28648
積分 9817
經驗 1506
YK幣 4330
帖子 3794
精華 1
註冊 2009-7-14
用戶註冊天數 4210
用戶失蹤天數 2923
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 03:50 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 summerwin 於 2009-11-20 03:07 PM 發表。 

唉...我都知嫁啦..
不過唔緊要我會努力整其他唔同既教學...
因為我都算係一個photoshop既高手黎嫁

係?!`
我都係用ps架`







YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
summerwin (`☆夏↗)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   長期在線獎章   積極發帖獎章   服務勳章   大富豪勳章  
UID 31223
積分 2176
經驗 903
YK幣 2284
帖子 1482
精華 5
註冊 2009-11-17
用戶註冊天數 4084
用戶失蹤天數 3252
性別 男生
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 04:02 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 秋風 於 2009-11-20 03:50 PM 發表。 

係?!`
我都係用ps架`

你識唔識用PS美白同埋去斑/去黑眼圈?
我諗住整le個



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
秋風 (CHING`)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5
[★]笑,很累 `


發帖王勳章   在線王勳章   積極發帖獎章   長期在線獎章   大富豪勳章   論壇週年紀念星章  
UID 28648
積分 9817
經驗 1506
YK幣 4330
帖子 3794
精華 1
註冊 2009-7-14
用戶註冊天數 4210
用戶失蹤天數 2923
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 04:34 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 summerwin 於 2009-11-20 04:02 PM 發表。


你識唔識用PS美白同埋去斑/去黑眼圈?
我諗住整le個

識呀`
----------------
我地好似就黎離題`







YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
summerwin (`☆夏↗)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   長期在線獎章   積極發帖獎章   服務勳章   大富豪勳章  
UID 31223
積分 2176
經驗 903
YK幣 2284
帖子 1482
精華 5
註冊 2009-11-17
用戶註冊天數 4084
用戶失蹤天數 3252
性別 男生
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 04:36 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 秋風 於 2009-11-20 04:34 PM 發表。 

識呀`
----------------
我地好似就黎離題`

咁我開唔開好呀...我就黎整完啦因為...
唔緊要啦個post我既XDDD



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
秋風 (CHING`)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5
[★]笑,很累 `


發帖王勳章   在線王勳章   積極發帖獎章   長期在線獎章   大富豪勳章   論壇週年紀念星章  
UID 28648
積分 9817
經驗 1506
YK幣 4330
帖子 3794
精華 1
註冊 2009-7-14
用戶註冊天數 4210
用戶失蹤天數 2923
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 04:44 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 summerwin 於 2009-11-20 04:36 PM 發表。 


咁我開唔開好呀...我就黎整完啦因為...
唔緊要啦個post我既XDDD

你開la`
可以教其他人架嘛`







YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
summerwin (`☆夏↗)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   長期在線獎章   積極發帖獎章   服務勳章   大富豪勳章  
UID 31223
積分 2176
經驗 903
YK幣 2284
帖子 1482
精華 5
註冊 2009-11-17
用戶註冊天數 4084
用戶失蹤天數 3252
性別 男生
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 04:45 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 秋風 於 2009-11-20 04:44 PM 發表。 

你開la`
可以教其他人架嘛`

好啦
不過你都要黎cm我渦



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
秋風 (CHING`)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5
[★]笑,很累 `


發帖王勳章   在線王勳章   積極發帖獎章   長期在線獎章   大富豪勳章   論壇週年紀念星章  
UID 28648
積分 9817
經驗 1506
YK幣 4330
帖子 3794
精華 1
註冊 2009-7-14
用戶註冊天數 4210
用戶失蹤天數 2923
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 04:49 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 summerwin 於 2009-11-20 04:45 PM 發表。

好啦
不過你都要黎cm我渦

好呀`







YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
summerwin (`☆夏↗)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   長期在線獎章   積極發帖獎章   服務勳章   大富豪勳章  
UID 31223
積分 2176
經驗 903
YK幣 2284
帖子 1482
精華 5
註冊 2009-11-17
用戶註冊天數 4084
用戶失蹤天數 3252
性別 男生
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 04:57 PM  資料 文集 短消息 


QUOTE:
原帖由 秋風 於 2009-11-20 04:49 PM 發表。 

好呀`

整好啦
去睇下啦



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
KwaN_RaChEl (嘟嘟<3")
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   積極發帖獎章   長期在線獎章   服務勳章  
UID 29415
積分 2160
經驗 490
YK幣 1805
帖子 1711
精華 0
註冊 2009-8-19
用戶註冊天數 4174
用戶失蹤天數 3937
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 05:42 PM  資料 文集 短消息  rachel.martin123@yahoo.com.hk
電腦高手




I l0ve adidas
YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
kukucat (小秋.衰貓子)
VIP會員
Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6Rank: 6
-忙碌中-


論壇開幕一年紀念星章   發帖王勳章   大富豪勳章   在線王勳章   嘉許勳章   積極發帖獎章   論壇開幕紀念星章   服務勳章  
UID 830
積分 16370
經驗 5248
YK幣 15885
帖子 7273
精華 4
註冊 2006-11-20
用戶註冊天數 5177
用戶失蹤天數 109
來自 貓之國度
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-11-20 07:32 PM  資料 文集 短消息 
這我一早懂了:]
謝啦…



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
chikagefans
初級會員
Rank: 1



UID 31052
積分 38
經驗 6
YK幣 96
帖子 5
精華 0
註冊 2009-11-8
用戶註冊天數 4093
用戶失蹤天數 3068
性別 女仔
狀態 離線
 
發表於 2009-12-21 10:21 PM  資料 文集 短消息 
多謝樓主,我新黎的=]
唔知樓主點稱呼....叫你夏好吧?(這麼沒禮貌!沒家教呀你!)
不知夏你有沒有簡單點的中文字型推介呢?



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
summerwin (`☆夏↗)
普通會員
Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5Rank: 5


論壇週年紀念星章   發帖王勳章   在線王勳章   長期在線獎章   積極發帖獎章   服務勳章   大富豪勳章  
UID 31223
積分 2176
經驗 903
YK幣 2284
帖子 1482
精華 5
註冊 2009-11-17
用戶註冊天數 4084
用戶失蹤天數 3252
性別 男生
狀態 離線
 
發表於 2009-12-22 10:42 AM  資料 文集 短消息 
回覆 #14 chikagefans 的帖子

無問題你想叫我咩都得嫁
我D中文字型係喺e度download嫁...
不過你要小心揀繁體字..因為D簡體字我地用唔倒...
http://font.85888.com/



YK Forum © All rights reserved. www.eyankit.com 贊助網站 頂部
自由SAY 仁傑:歡迎來到 YK Forum :D
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2021-1-23 01:07 PM
Copyright © 2006- YK Forum All rights reserved.

Powered by Discuz!    在線率統計 Powered by Discuz! © 2001- Comsenz Inc. Designed by YK Forum.
Processed in 0.019318 second(s), 7 queries, Gzip enabled.

[Clear cookies] Contact us 聯繫我們 - Archiver 文字版 - WAP 手機版