標題:
各位我番黎啦~~
[打印本頁]
作者:
bus911
時間:
2013-1-8 05:52 PM
標題:
各位我番黎啦~~
今次我番黎我剩係想求一個
600蚊樓下
唔會用5個月就壞壞地
有保養
最少用到3~4年
牌子靚.
唔想我Black list左既d-link
作者:
hh36471288hk
時間:
2013-1-8 06:24 PM
標題:
回覆 #1 bus911 的帖子
QUOTE:
原帖由
bus911
於 2013-1-8 05:52 PM 發表。
今次我番黎我剩係想求一個
600蚊樓下
唔會用5個月就壞壞地
有保養
最少用到3~4年
牌子靚.
唔想我Black list左既d-link
你想求D咩 -,-?
作者:
蛇`毒男`變態
時間:
2013-1-8 07:36 PM
welcome back
btw求啲咩? router?
作者:
vitovitohon
時間:
2013-1-8 08:01 PM
Welcome
係咪wi-fi個舊野???
作者:
Matthew417
時間:
2013-1-8 09:48 PM
標題:
回覆 #1 bus911 的帖子
我有舊 DIR-618 , 未過保養, full set, 用左一個月都冇.
因為屋企太多牆, 所以用唔到. $350.00 賣俾你好唔好?
PS. 認真mode
[
本帖最後由 Matthew417 於 2013-1-11 10:47 PM 編輯
]
作者:
啊BeN
時間:
2013-1-10 03:29 AM
DIR618 全新399…:
作者:
Matthew417
時間:
2013-1-11 10:47 PM
標題:
回覆 #6 啊BeN 的帖子
我買果陣 $438.00 .
作者:
pka336
時間:
2013-1-11 11:35 PM
D-Link 615
good
歡迎光臨 YK Forum (http://forum.eyankit.com/)
Powered by Discuz! 5.0.0