YK Forum

標題: 各位我番黎啦~~ [打印本頁]

作者: bus911    時間: 2013-1-8 05:52 PM     標題: 各位我番黎啦~~

今次我番黎我剩係想求一個
600蚊樓下
唔會用5個月就壞壞地
有保養
最少用到3~4年
牌子靚.
唔想我Black list左既d-link
作者: hh36471288hk    時間: 2013-1-8 06:24 PM     標題: 回覆 #1 bus911 的帖子



QUOTE:
原帖由 bus911 於 2013-1-8 05:52 PM 發表。 
今次我番黎我剩係想求一個
600蚊樓下
唔會用5個月就壞壞地
有保養
最少用到3~4年
牌子靚.
唔想我Black list左既d-link

你想求D咩 -,-?
作者: 蛇`毒男`變態    時間: 2013-1-8 07:36 PM

welcome back

btw求啲咩? router?
作者: vitovitohon    時間: 2013-1-8 08:01 PM

Welcome 係咪wi-fi個舊野???
作者: Matthew417    時間: 2013-1-8 09:48 PM     標題: 回覆 #1 bus911 的帖子

我有舊 DIR-618 , 未過保養, full set, 用左一個月都冇.
因為屋企太多牆, 所以用唔到. $350.00 賣俾你好唔好?


PS. 認真mode

[ 本帖最後由 Matthew417 於 2013-1-11 10:47 PM 編輯 ]
作者: 啊BeN    時間: 2013-1-10 03:29 AM

DIR618 全新399…:
作者: Matthew417    時間: 2013-1-11 10:47 PM     標題: 回覆 #6 啊BeN 的帖子

我買果陣 $438.00 .
作者: pka336    時間: 2013-1-11 11:35 PM

D-Link 615
good




歡迎光臨 YK Forum (http://forum.eyankit.com/) Powered by Discuz! 5.0.0