YK Forum » 短文小說 » (原創)[100%]遇上你 是我最幸福的一生,,`出到cH.39啦ˇ


2010-8-8 02:39 AM jessie72310
(原創)[100%]遇上你 是我最幸福的一生,,`出到cH.39啦ˇ

人物介紹:

女:

凌羽音(羽音)[17碎]:係一間超出名既私立學校出名可愛同令女既校花,同時都係資優生,冇人可以比得上佢,直到【他】既出現...

陳妙婷(婷B)[17碎]:同羽音一樣咁令女,同羽音係超好既FD,由細玩大,由幼稚園到而家都係同一間學校,佢鍾意朗

賀芷晴(芷晴)[17碎]:樣子ok,同羽音and婷B係識左3年幾既好朋友,鍾意俊

江影彤(彤姐)[17碎]:樣麻麻地,姣婆一名,最鍾意姣D令仔,尤其係新黎個D,冇一個男仔未試過比佢姣過,不過佢超愛面子

男:

風雨希(雨希)[18碎]:佢有一種難以形容既魅力,因此全校女生被他的魅力風摩,剛到學校,就引來不少狂風浪蝶,因此帶來很多佳話,

李嘉朗(朗)[18碎]:同雨希差唔多令仔,同希係超好既FD,第一日返學就,開始有少少鍾意左婷B

陳嘉俊(俊)[17碎]:ok令仔,同希and朗係超好既FD,超有米,鍾意芷晴

陳嘉歡(歡仔)[17碎]:佢係俊個孖生細佬,同俊個樣生得一模一樣{係好後先出現}

p.S:有人物會慢慢加

[[i] 本帖最後由 jessie72310 於 2012-1-18 06:54 PM 編輯 [/i]]

2010-8-8 02:40 AM jessie72310
ch.1相遇~上


                               (開學日~)


(鈴...鈴...鈴)

羽音:婷B、芷晴就黎遲到la~

婷B、芷晴:係喎,今日係開學日呀。

芷晴:係呀,聽D師姐講話有3個超令仔既插班生黎左呀!

羽音、婷B:下...真嫁,係咁我地快D拉~

                           學校門口

羽音:婷B、芷晴,我想去一去洗手間呀,你地上課室先啦!

芷晴、婷B:哦,咁你小心D拉...

羽音:嗯...

羽音去完洗手間之後,就諗住返課室找婷B佢地。忽然,有個男仔係男洗手間衝左出尼,唔小心撞到羽音,接下來係佢地既對話...

某男:你有冇事呀?我冇心嫁...

羽音:唔緊要,係我唔小心就真啦,冇啦啦行左出尼阻住左條路,就唔會被你撞到啦...真係唔好意思!

某男:唔緊要拉,係喎...我地見都算係一種緣份呀你叫咩名呀?我叫雨希,做個FD好唔好?

羽音:好哇...我叫羽音呀!

雨希:我要返課室la~88

羽音:哦~8


                            待續~

2010-8-8 02:41 AM jessie72310
ch.1相遇~[下]
課室裡~

Miss Wong:我係你地既班主任Miss Wong...

全班心諗:Miss Wong 好令呀

Miss Wong:今日有3個新既插班生

彤姐:係邊到度呀?Miss Wong快D叫佢地入黎啦...

Miss Wong:雨希、朗同俊入黎拉^^

雨希、朗同俊:哈佬~

羽音:頭先洗手間門口果個雨希呀!

婷B:點解你會識佢嫁???

因為我地洗手間撞到...之後...(下刪千字)

婷B:哦~

Miss Wong:你地可以搵個位自己坐^^

雨希、朗同俊:哦

之後...坐位既坐法

婷B.朗    XX.XX    XX.XX

羽音.雨希  XX.XX   芷晴.俊

XX.XX     XX.XX   彤姐.XX

雨希:Hi~我地又見面la~

羽音:係呀^^

雨希:不如lunch time個陣一齊去食耶牙...

羽音:好哇~叫埋婷B佢地一齊去好唔好??

雨希:好...

另一方面婷B同朗個邊...

朗:哈佬~我叫李嘉朗(朗)做個FD好唔好??

婷B:好~我叫陳妙婷,你可以叫我做婷B

朗:婷B,我Lunch 個陣一齊去食野...好唔好

婷B:好牙...

仲有~芷晴同俊個面

俊:Hi~我叫陳家俊,你叫我做俊啦^^

芷晴:你好呀~我叫賀芷晴,你D FD叫我做芷晴嫁...

俊:芷晴呀...一陣lunch個陣得唔得閒呀,不如一齊食lo~

芷晴:好呀...叫埋羽音佢地去先

俊:好呀^^

                                ch.1相遇~(完)

[[i] 本帖最後由 jessie72310 於 2011-2-7 11:41 PM 編輯 [/i]]

2010-8-8 09:21 AM winky320
好睇
呀,十卜你

2010-8-8 10:19 AM 亞夢vs唯世
好睇,因為尒講哂俾莪知啦:clown:

2010-8-8 12:05 PM jessie72310
多謝~:)

2010-8-8 12:05 PM jessie72310
ch.2熟絡

到左lunch time

羽音:雨希,我見到婷B佢地呀...叫埋佢一齊食呀,好唔好?

雨希:好呀,多D人食開心D嫁,等我叫埋朗同俊先...

朗同俊:洗你叫牙,雨希

羽音:你地好呀~我叫羽音呀,做個FD好唔好??

朗同俊:好...

之後,彤姐行左過黎...

彤姐:希哥哥,同我一齊食lunch好唔好...

雨希:吓...唔...唔去la,我約左羽音佢地食呀.不如下次先la...

彤姐:下...唔好la,希希哥哥,如果唔係我喊嫁(已經喊緊)

雨希:下...[心諗:我最驚見到女仔喊)

俊:佢都話左唔去啦你仲迫佢牙←超惡

彤姐:洗唔洗咁惡呀,唔食咪唔食lor~何況我都冇迫佢

俊同朗:乜你冇迫佢咩?

彤姐:邊有姐...

當朗同俊聽完尼句之後超想過去打佢,不過...

雨希:算啦...佢都唔係有心既,你地咪咁啦...

朗同俊:但係...(個心有10萬個不願意)

羽音:雨希、朗同俊,你地肚唔肚餓呀,我地見到你同緊彤姐傾計,我地已經去左買耶食啦,仲有呀買埋你地個份tim~

雨希、朗同俊:唔該你地呀...等我俾番錢你地啦...

羽音:唔洗啦,哥三個餐都唔係好貴姐!

雨希、朗同俊:哦~咁多謝哂你啦^^

羽音:唔洗^^

食緊耶個陣~

俊:係喎~你地星期六得唔得間呀(姐係聽日),我諗住一齊出去玩下,交流下咁lor~

全體:好呀,一齊去呀...

俊:咁我地係早上10點係m記門口等拉...

全體:好呀...

2010-8-8 06:19 PM superstarbo
十卜你 十卜你
都0kay睇吖
唔會好差啫



                                                                                                                  知道我系乜水嗎?

2010-8-8 06:24 PM jessie72310
ch.3聚會(上)

係M記門口...


芷晴:我地好似早到左...

俊:係咩!?(開始對芷晴有意思)

芷晴:我而家打俾羽音同婷B呀,俊呀,幫我打俾雨希同朗la~

俊:哦~

                  到左10點01分

芷晴:喂,你地做乜遲到呀明明約10點係M記門口,而家過左1分鐘先到呀!

婷B:一日都係雨希拉,佢話搵緊耶喎...攬到我地遲左lor

雨希:係呀...唔好意思呀,我要搵D耶比俊,所以遲左...俊呀,呢樣耶係俾你嫁^^

俊:哦,唔該

婷B:咁我地而家去邊牙,俊?

俊:Um...不如...去唱k呀!

全體:好哇...

      到左k room

羽音:我想問下可以玩幾耐嫁?

俊:而家11點幾可以玩到今晚10幾到...

婷B:點解可以玩到咁夜既?!

俊:because...今日個場俾我包左,仲加埋下午茶同晚餐嫁,任叫任食←(因為俊係陳氏集團既繼承人所以有本事包哂整個地方嫁)

全體:咁正

俊:係呀,你地想食咩可以自己任叫

全體:咁我地唔客氣la~


                       待續~

2010-8-8 06:43 PM superstarbo
十卜十卜
                   估到我系乜水味??

2010-8-8 06:54 PM jessie72310
ch.4聚會(下)[1]

朗:俊,好悶呀!

俊:下...咁你想點呀?!

朗:Um...可唔可以叫酒飲呀?

俊:哦~你可以叫嫁...

朗:有冇人想一齊飲呀?

雨希+婷B+芷晴:我!

婷B:羽音,你做咩唔飲呀,你唔係酒量好好嫁咩?

羽音:我都想同你地一齊飲呀,不過我尼排有D唔係好舒服呀,所以唔飲la~你地飲得開心la。

婷B:哦~咁你要好好休息拉...

羽音:嗯嗯!!

雨希:俊,你唔飲既?

俊細聲咁講:唔la,我陣間諗住做護花使者。

雨希:哦~

                 飲左30mins

朗[超醉]:不如我地玩game呀...好唔好?!

全體:好哇

俊:下...唔通...又係誠實與大膽呀- -

朗:Bingo

俊: (無言中)

      {第1Round)

       [婷B問朗]

朗:我要...誠實!!

婷B:認真答...你鍾意邊個?

朗:Um...佢係...

(婷B好急呀><)

朗:你地...三...個...其中一個

(羽音and芷晴心諗一定唔係我=.=)

之後朗就訓著左
                     
                                 ch.4(下)[2]再post

[[i] 本帖最後由 jessie72310 於 2010-8-8 11:37 PM 編輯 [/i]]

2010-8-8 07:29 PM yenisyan1998
十卜十卜`
你會係幾時再po 文呢 ?_?
期待中 ^________^

2010-8-8 10:54 PM superstarbo
十卜 十卜 十卜


快D po Po p0
加油加油

2010-8-8 11:18 PM jessie72310
ch.4聚會(下)[2]

*ch.4聚會(下)[2]
上回講到
婷B:認真答...你鍾意邊個?

朗:Um...佢係...

(婷B好急呀><)

朗:你地...三...個...其中一個

(羽音and芷晴心諗一定唔係我=.=)

之後朗就訓著左

{第 2 Round}

          (羽音問雨希)

羽音:雨希,你要誠實定大膽

雨希:誠實...

羽音:你鍾意左邊個?

雨希:Um...果個...係...羽音(有D臉紅)

聽完之後...芷晴、婷B同羽音佢地已經靜哂...

羽音:Really...

雨希:真家,自從知你係我既班同之後,就對你有D feel...

全體無言中。。。

到左最後一Round

{last round}

[芷晴問俊]

俊:誠實呀~plzzzzzzzzzzzz

芷晴:你對...愛情專唔...專一?

俊:好...專一

芷晴:哦(芷晴心諗:我仲好驚佢話好唔專一tim,不過而家咁,都好D)

[[i] 本帖最後由 jessie72310 於 2010-8-8 11:37 PM 編輯 [/i]]

2010-8-12 12:01 AM jessie72310
ch.5心底話

到左晚上10幾…

大家都各自回家,不過…係雨希個邊

雨希因為飲得太多,所以經過公園既門口,就開始有D頂唔順就訓左係地上面,咁岩俾羽音見到就…

羽音:雨希,你點樣呀?(擔心中)

雨希:我…冇事…呀

羽音:你點會冇事呀,等我送你啦

雨希:咁…唔該…哂…你啦!!!

羽音:唔洗!!

行下行下雨希係羽音既耳邊講左D耶…

雨希:羽音…我好…鍾…意…你呀…

羽音:傻瓜^.^

到左雨希屋企門口…

羽音: (心諗:嘩…雨希屋企都幾大喎,同我屋企簡直有得”揮”呀,都係’禁”左門鍾先la)

(叮噹~x2)

工人: 小姐你好,咁夜[email protected]@”而”少爺佢做咩呀?

羽音:你好呀^^,你地少爺訓左,所以我送佢返黎lor~

工人:哦…唔該你呀,入黎先啦

羽音:哦
羽音放底雨希係sofa到

羽音:咁我走先la~

工人:哦,小姐,請慢行!!

係返屋企~

羽音心諗:雨希真係鍾意我...應該冇乜可能既,嘻嘻…可能係我自作多情姐…

到左返學個日

婷B:羽音,我同芷晴係你屋企門口等緊你們!!

羽音:係…即到

係返學既途中…

芷晴:羽音,你係咪對雨希有feel?(試探中)

羽音:做咩咁問既?(好奇中;呆)

芷晴:冇乜野…想8下姐

婷B:我都想知呀, 羽音

羽音:算la~唔好理住先la,係咁你地又點呀??

芷晴:其實,俊已經同我講左,佢好鍾意我,仲問我可唔可以做佢女朋友喎,之後...我就應"成"左佢la

羽音+婷B:咁你咪得賞所願lor~

芷晴:係呀!咁婷B你又點???

婷B:咪又係同你差唔多(認真中)

芷晴+羽音:咁都好D-.-"""

返到課室...

見到雨希行緊出黎~

雨希:羽音,果日唔該哂你呀

羽音:唔洗^.^

雨希:咁你放左學得唔得閒呀??

羽音:好得閒呀,做咩呀

雨希:咁你放左學係公園等我啦,我有耶同你講呀

羽音:哦~咁放學係果到等la

之後...會點呢???

想知道下文...就俾D令令CM黎,就話你地知la~

2010-8-13 10:52 AM photography
好文,我喜歡看,期待更多’‘’‘’‘’‘

2010-8-13 09:01 PM jessie72310
多謝多謝:) :)

2010-8-25 08:32 PM jessie72310
ch.6真正既表白

放學後~

羽音:芷晴、婷B,你地今日自己走la~我約左雨希呀^.^

芷晴、婷B:下-.-我地同俊and朗佢地走喎...

羽音:喔~咁你地慢慢la

芷晴、婷B:加油呀羽音~~我十卜你呀

羽音:知la~8

...公園...

羽音、雨希:. . .我. . .

羽音:不如,你講先la...

雨希:我其實...好鍾意羽音你嫁,雖然我之前都講過,不過我唔知你會唔會接受,所以我而家講多次

羽音:雨希,其實...我都想咁講嫁...

雨希:係咁...你可唔可以做我既女朋友呀^^

羽音:好哇(面紅)

下集預告~

有個新同學呢左...唔知佢地會唔會好熟呢...

想知下回如何...就俾Dcm我睇下先@@

2010-8-27 11:37 PM joseman12
十卜你><;P

2010-9-5 12:33 PM jessie72310
ch.7新生

女同學A:喂,今日好似有插班生喎

女同學B:令仔定豬扒呀(期待中)

女同學A:唔知呀,到我地咪知lor...

彤姐心諗:希望係令仔la~

                    ...到左上堂...

Miss Wong:今日有個插班生

全班:又有(驚訝中)

Miss Wong:係呀,歡仔你入黎la~

入到黎全班靜哂-.-""

Miss Wong:介紹下自己la^^

歡仔:呀哥、同學們你地好呀,我叫陳嘉歡呀,你地可以叫我做歡仔^.^<作者:你地仲記唔記得歡仔呀,我係 人物介紹到介紹講過嫁>

全班:下...邊個係你呀哥呀?_?

歡仔:下...佢咪係陳家俊lor~

俊: (岩岩訓醒)歡仔,點解你會係到既?你唔係係英國既咩

歡仔:我掛住我個好呀哥呀,所以咪返黎lor~

俊:哦-3-"

Miss Wong:咁你坐係影彤隔離la

彤姐:hi~令仔,好歡迎你黎到我地班呀^.^

歡仔:第一,我唔係令仔,第二,我黎左E班咁又點(用極度鄙視既眼光啤左彤姐)

彤姐:雖然你同俊個樣差唔多,不過你真係好善變呀

歡仔:係咪有問題(超cool)

彤姐:唔係-.-"

                       到左lunch time

雨希、朗:歡仔,好耐冇見呀

歡仔:雨希、朗哥哥,好耐冇見呀,係喎呢三位令姐姐係?_?

羽音:你好呀,歡仔,我係雨希既女朋友羽音

婷B:hal0歡仔,而我就係朗哥哥既女朋友婷B

芷晴:歡仔,你好呀,我係你呀哥個女朋友芷晴

歡仔:羽音、婷B、芷晴姐姐你好呀^.^

俊:今日咁開心,等我請大家食lunch

全體:好哇~

到左放學...大家都各自返屋企

歡仔:呀哥

俊:係係

歡仔:我有諗法呀!_!

俊:咩諗法呀?_?

歡仔:不如我地7個人星期六一齊去海洋公園玩呀?<作者:你地有冇唔記得俊既屋企係好有米嫁>

俊:又好喎,等我今晚叫呀爸幫我"book"左個日場先@@<註:海洋公園係俊個呀爺開嫁,不過而家俾佢呀爸繼承左姐>

歡仔:呀哥,唔好同哥哥姐姐佢地講住先,等我地俾個驚喜佢地先,哈哈

俊:又好姐,呵呵

下集預告~

去海洋公園之前個日俾俊知道左件事,想知係咩事,就俾DcM我la

2010-9-6 08:59 PM 亞夢vs唯世
果個歡仔咁好死請仄食晏架-3-

唔見尒請莪;哈

2010-9-7 06:57 PM Loillpop
more more

2010-9-7 07:44 PM jessie72310
就出新果集,你地要繼續支持呀;><

2010-9-7 07:46 PM jessie72310
回覆 #21 亞夢vs唯世 的帖子

coco你諗多左la~我平時都有請開你嫁,係呢排D money凍過水姐;嘻

2010-9-8 08:58 PM 陌生人;
好好睇[email protected]@!!!!!

2010-9-8 09:01 PM 亞夢vs唯世
回覆 #24 jessie72310 的帖子

尒D錢凍過水,買點買到凍過水;哈


咪連回呀

可能會俾仄扣

2010-9-8 09:03 PM 陌生人;
好好睇牙._.
好想快d睇下集>3

2010-9-8 09:09 PM 亞夢vs唯世
下文係點架.jessie,係電話講D俾莪知都好喎:Q :lol

2010-9-8 09:42 PM jessie72310
ch.8秘密聚會

~星期五既小息~


歡仔:呀哥~

俊:收到. . .

歡仔:羽音、婷B、芷晴姐姐,你地過一過黎

羽音、婷B、芷晴:喔0.0

俊:喂~兩位好兄弟,過一過黎呀,有耶同你地講呀

雨希、朗:哦0.0

羽音、婷B、芷晴、雨希and朗:叫我地做咩呀?_?

俊:你地五個聽日得唔得閒

全體(除左芷晴):得閒~

歡仔:芷晴姐姐乜你唔得閒咩

芷晴:唔係-.-,只係...果日係我...既生日姐

雨希、朗、俊and歡仔已經...O左...

婷B:到時一齊慶祝lor~

芷晴:你地鍾意la

俊:咁聽日1:30係M記門口等la

全體:0K~

到左星期六既1:30係M記門口既情況

全體:好守時喎~

羽音:咁我地今日去邊度同芷晴慶祝呀?

歡仔:羽音姐姐,呀哥知今日係芷晴姐姐既生日,所以好想俾個驚喜佢...就一早出左門口準備lo~佢仲叫我叫我唔好講去邊慶祝喎

婷B:你就好la~有個咁好既男朋友同你慶祝生日!!

朗:乜我唔好咩=.=

婷B:唔係呀

雨希:歡仔,係咁而家行得未呀,我唔想陳家大少爺係個度等我地呢班靚仔靚女呀!_!

歡仔:又係喎,咁我地上車la~

下集預告~

唔知俊會俾D咩驚喜芷晴呢?_?期待緊既你地,記得比D cM 我呀~等緊你地呀

2010-9-8 09:44 PM jessie72310
回覆 #21 亞夢vs唯世 的帖子

哦~你聽日問我就話你知

等緊你呀^.^

頁: [1] 2 3 4 5 6


Powered by Discuz! Archiver 5.0.0  © 2001-2006 Comsenz Inc.